MONTERING, OPSTART og INTRODUKTION

Renz tilbyder professionel montering på stedet udført af autoriserede montører. På den måde sikres optimal funktion af produktet. Efter idrifttagning viser vi pakkepostanlægget med dets mange funktioner og tilbyder undervisning i brugen af internetportalen www.myrenz.com.

Renz’ service- og vedligeholdelsesaftale

Vi lader jer ikke i stikken efter købet, men vil anbefale jer at tegne en af de service- og vedligeholdelsesaftaler, som Renz Service GmbH kan tilbyde.
Ud over regelmæssige softwareopdateringer og adgang til internetportalen tilbyder vi også en vedligeholdelsesplan for anlægget. Desuden håndteres produktrelaterede reklamationer professionelt efter udløb af garantiperioden, afhængigt af leveringsomfanget . Vi rådgiver gerne, så I får valgt den helt rigtige service- og vedligeholdelsesaftale.

Omfang (eksempler):

  • Adgang til onlineportalen for administration og beboere
  • Softwareopdateringer af de købte processer
  • Regelmæssigt eftersyn på adressen (mekanisk og elektronisk)
  • Forlænget garanti
  • Rengøring og pleje
  • Reparationer efter udløb af garantiperioden