Renz pakkepostanlæg Click&Collect

myRENZbox

PAKKEPOSTANLÆG til CLICK&COLLECT

myRENZbox Click&Collect system kan formes helt efter butikkens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsprinter og stregkodescanner, hvis det er behovet.

myRENZbox

PAKKEPOSTANLÆG til CLICK&COLLECT

myRENZbox Click&Collect system kan formes helt efter butikkens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsprinter og stregkodescanner, hvis det er behovet.

myRENZbox

PAKKEPOSTANLÆG til CLICK&COLLECT

myRENZbox Click&Collect system kan formes helt efter butikkens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsprinter og stregkodescanner, hvis det er behovet.

INTELLIGENT FORBINDELSE AF ONLINE- OG OFFLINEHANDEL

e-handlen boomer – både hos de store generalister og hos specialiserede og mindre virksomheder. Ifølge DIBS E-handelsrapport for 2017 er omsætninger over de seneste fire år steget med 78% til 83,8 milliarder kroner i 2017 på det danske onlinemarked.

Mange kunder vil godt nok stadig gerne have direkte kontakt med de lokale handlende, for personlig rådgivning og det fortrolige kundeforhold danner ofte grundlaget for det endelige køb.

Men muligheden for at bestille varer på internettet er meget mere bekvem og overskuelig for kunderne. Den traditionelle offlinehandel er ikke længere nok som salgskanal.

Et anlæg til vareafhentning fra Renz optimerer forbindelsen mellem online- og offlinehandel. Det giver 24/7-service, hvor kunderne kan afhente eller returnere varer døgnet rundt uden at bruge ekstra tid. Takket være den dynamiske brug af de enkelte pakkebokse kan anlægget bruges af et større antal kunder. Ekstra stabil konstruktion garanterer sikker og diskret opbevaring af varen med elektronisk lås. Og et eksisterende anlæg er nemt at udvide, hvis efterspørgslen stiger.

Se film om Renz Click&Collect

INTEGRATION TIL myRENZbox

myRENZbox Click&Collect system kan formes helt efter butikkens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsprinter og stregkodescanner, hvis det er behovet. Visuelt er pakkepostanlægget også modellerbart. Grønt? Rødt? Sort? Stort, mellem, lille? Håndtering af paller kan det også klare. Men uanset designet går Renz aldrig på kompromis med kvaliteten eller sikkerheden, som er i top – også ved ihærdig brug. Renz pakkepostanlæg Click&Collect - terminal

RENZ STYREENHEDER 5″, 8″ eller 32″

Renz’ styreenheden med 5” touchdisplay er en central, menustyret betjeningsenhed til mindre postkasse- og pakkepostanlæg med op til 8 pakkebokse. I denne styreenhed kan processerne fra forskellige distributører ligeledes integreret.

Renz’ styreenheden med 8” touchdisplay er en central, menustyret betjeningsenhed til
postkasse- og pakkepostanlæg bestående af op til 500 dele samt særlige anlæg til vareafhentning. Denne styreenhed kan således anvendes overalt med et større antal beboere. Menu navigationen er endnu mere brugervenlig end med styreenheden med 5” display: Forvalget af bogstavrækker gør det nemt og hurtigt at finde beboerne.

MyRENZbox App

 

myRENZ-appen

Kombineret med Renz’ styreenheden gør myRENZ-appen det muligt at betjene anlæg til vareafhentning med en smartphone eller tablet. Appen anvendes som elektronisk nøgle og informationsterminal med status for varer, der ligger klar til afhentning, eller returnerede varer. Appen anvendes også som elektronisk nøgle og informerer om levering og afhentning af pakker, når den bruges til interne logistiske formål i en virksomhed eller med pakkepost- eller medarbejderanlæg. Appen fås til iOS, Android og Windows.