INTERNETPORTAL www.myrenz.com
Til boligadministration & forhandlere
Renz’ internetportal www.myrenz.com kan bruges til central administration af flere postkasse- og pakkepostanlæg. Portalen gør det nemt at tildele og fratage adgangsrettigheder samt at administrere Renz digitale navneskilte fra kontoret. På den måde bortfalder nøgleadministration og arbejdet med manuel udskiftning af navneskilte.
Desuden har boligadministrationen adgang til aktuelle informationer om anvendelse og status af anlægget
Fordele for boligadministration, forhandlere:
- Enkel styring af flere postkasse- og pakkepostanlæg fra kontoret
- Tildeling og fratagelse af brugernes adgangsrettigheder
- Tildeling af postkasser og digitale navneskilte til beboerne
- Oversigt over status og funktion af alle anlæg
- Analyse af udnyttelse af anlægget, pakkeboksene samt af antalafleverede/afhentede pakker, servicemeddelelser
- Interfaceintegration af eksisterende administrationssystemer til udlejningsejendomme som f.eks. ERP-systemer og software i boligsektoren (ekstraudstyr)
- Aktivering og deaktivering af logistiske processer
Til brugerne, kunder eller private.
Internetportal til beboere sikrer tidsbesparende brugeradministration. Med de integrerede logistiske processer kan der gives tilladelse til aflevering i anlægget til de deraf omfattede pakkedistributører. Transaktionerne registreres i logbog. Egne data og generering af individuelle PIN-koder, så andre distributører også kan aflevere og afhente pakker i anlægget, kan også administreres herfra.
Fordele for brugerne, kunder eller private:
- Pakke status (aflevering/afhentning)
- Administration af personlige data
- Aktivering/afgivelse af tilladelse til aflevering i anlægget til pakkedistributører
- Generering af individuelle PIN-koder til levering og afhentning af pakker af andre serviceudbydere (f.eks. vaskeri, lokale leverandører)
- Meddelelsesfunktion, der kan sende besked via e-mail, sms, Messenger eller push-besked